دسته‌بندی نشده

ضد بخار شیشه ماشین چیست؟

ضد بخار شیشه

‎عوامل بخار کردن شیشه ماشین

از جمله عواملی که باعث می شود شیشه خودرو بخار کند هوا و رطوبت هست تغییر دمای هوا گرم و سرد شدن هوا از جمله عوامل این موضوع است صحبت کردن داخل خودرو بخار نوشیدنی های گرم مثل قهوه و چای و…. از جمله عوامل ایجاد بخار هست.

کارهایی که میتوان انجام داد که شیشه های خودرو بخار نکند:

  1. گرم نگه داشتن دمای شیشه ها هست که با استفاده از دستمال  مرطوب با آب گرم و پر کردن محافظه آب برف پاکن خودرو با این کار کمک به کمتر بخار کردن شیشه خودرو می شود. یک روش دیگر روشن گذاشتن دریچه های خنک کننده  که در قسمت زیر شیشه جلو خودرو قرار دارد که به برطرف کردن شیشه خودرو کمک می کند.
  2. استفاده از مایع ظرفشویی است که با استفاده از پنبه یا ابر و کمی مایه ظرفشویی بر روی شیشه های خودرو از داخل ماشین بزنید از بالا به سمت پایین هست  همین کارو با استفاده از فوم اصلاح  یا شامپو هم میتوانید انجام بدهید و دیگر شیشه های شما بخار نخواهد کرد.
  3. با استفاده از یک سیب زمینی تازه است که ابتدا سیب زمینی را تمیز شسته و از وسط به دو نیم کنید و یک برش از آن را بر روی شیشه های خودرو بکشید هم کمک به تمیزی آن میکند وهم باعث یک لایه روی شیشه میشود که کمک به بخار نکردن شیشه خودروی شما میشود قبل از مالیدن سیب زمینی بر روی شیشه شیشه حتما خشک باشد و بعد از مالیدن سیب زمینیم حتما اجازه دهید خشک شود.
  4. استفاده از خاک گربه هست خاک گربه حاوی سیلیسیم هست که از رطوبت جلوگیری میکند که باید مقداری خاک گربه را داخل نایلون یا داخل پارچه ریخته و روی داشبورد قرار دهید که کار باعث میشود رطوبت داخل خودرو گرفته وبا این کار از ایجاد رطوبت جلوگیری میکند.
  5. درست کردن اسپری ضد بخار هست که با استفاده از چند قطره مایع ظرفشویی  وچند قطره لیمو و حدودا 50 درصد سرکه و50 درصد آب همرو باهم مخلوط کرده و بر روی شیشه ها اسپری کنید این کار از ایجاد بخار بر روی شیشه های شما جلوگیری میکند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *