شیشه اتومبیل آلفا رومئو alfa romeo

شیشه اتومبیل آلفا رومئو alfa romeo

شیشه اتومبیل آلفارومئو

آلفا رومئوها در ایران بسیار محدود هستند که شاید انواع آن به تعداد انگشتان یک دست هم نرسند. شیشه های جلوی آلفارومئو فقط دارای آپشن سنسور نور و باران میباشند و خاصیت ضد اشعه ی آفتاب یا همان سولار بودن را دارا هستند، از لحاظ کیفیت شیشه های این خودرو سازی دارای کیفیت بسیار بالا و جنس بسیار خوب هستند.

قیمت شیشه آلفارومئو

شیشه های آلفارومئو به دلیل محدود بودن مدل های موجود در ایران و همچنین نداشتن نمایندگی قوی در ایران بسیار کمیاب می باشند. شیشه های اصلی این برند در ایران موجود نمی باشد ولی در صورت نیاز شیشه های اصلی از کشورهای ایتالیا و دبی میشود تهیه کرد اما به دلیل قیمت بالای دلار و همچنین هزینهی حمل و نقل هوایی و هزینه ی گمرک مقرون به صرفه نمی باشد. اما شیشه های چین تحت لیسانس فنلاند ( بنسون ) با کیفیت بسیار مناسب و قیمت خوب، با مارک و علایم اصلی آلفارومئو در بازار موجود می باشند و شیشه های ایرانی آن نیز موجود نیست. با عرض پوزش به دلیل نوسانات قیمت دلار از قیمت گذاری شیشه ها در سایت معذوریم. لطفا جهت دریافت قیمت محصول مورد نظر خود با دفتر فروش شرکت تماس حاصل فرمایید.

مروری بر تاریخچه آلفارومئو

برند مشهور تولید خودرو های اسپرت گران قیمت و خودروهای مسابقه اتومبیل رانی در سال 1906 در میلان ایتالیا توسط بازرگان فرانسوی الکساندر داراک و به همراه چند سرمایه گذار ایتالیایی تاسیس شد که بعد از حدود 14 سال با مشارکت نیکولا رومئو برند آلفا رومئو شکل گرفت. در سال 1986 فیات آلفا رومئو را از دولت ایتالیا خریداری و از سال 2007 به بعد این خودرو سازی از زیر مجموعه های فیات شد. این کارخانه در ابتدا شروع به مونتاژ خودروهای داراک که در سال 1910 با ایجاد تغییرات اساسی از سوی یوگو استلا ایتالیایی و بقیه شرکا تولید خودرو را در پیش گرفتند. در سال 1910 اولین خودرو آلفا رومئو 30/20 اچ بی روانه بازار شد. در سال 1928 با اتمام قرارداد ایتالیا و آلفارومئو نیکولا رومئو نیز شرکت را به دولت ایتالیا واگذار و آن را ترک کرد. در سال 1986 فیات مالکیت آلفارومئو که ضرر شدیدی کرده بود را گرفت. آلفارومئو در زمینه ی تولید اتومبیل های مسابقه ای بسیار توانمند بوده وهست و توانست در سال 1925 جایزه رقابت های جهانی خودروهای گرند پیریکس را دریافت نماید. نشان آلفارومئو تشکیل شده از دو بخش که با تاریخ زادگاه این شرکت شهر میلان و صلیب سرخ رنگ با زمینه ی سفید که پرچم میلان است و یک اژدهای تاجدار در حال بلعیدن ( شخصی که در تاریخ مسلمان مور ذکر شده است ) که متعلق به دوران جنگهای صلیبی است بر گرفته شده .

نیاز به مشاوره دارید؟

کارشناسان ما هر روز هفته در اوقات کاری پاسخگوی شما هستند. حتما با ما در تماس باشید.